فرماندار تویسرکان از احداث 6 مرکز جامع سلامت در روستاهای این شهرستان خبر داد.

احداث 6 مرکز جامع  سلامت در تویسرکانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حبیب مومیوند، فرماندار تویسرکان با اشاره به اینکه در 2 سال گذشته 14 خانه بهداشت در روستاهای تویسرکان احداث شده است، بیان کرد: 6 مرکز جامع سلامت نیز در روستاهای این شهرستان با هزینه 750 میلیون تومان برای هر یک از این پروژه‌ها در حال احداث است که تعدادی از آن‌ها بهره‌برداری شده‌اند.

وی به احداث 4 پایگاه سلامت شهری اشاره کرد و افزود: مرکز جامع سلامت شهر تویسرکان در بیمارستان امام خمینی(ره) سابق احداث شده است.

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه بیش از 37 پروژه مربوط به حوزه بهداشت و درمان در سطح شهر و روستاها طی3 سال گذشته انجام گرفته است، اعتبار اولیه هزینه شده برای احداث این مراکز را 13 میلیارد و 500 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: برخی از این پروژه‌ها تکمیل شده و تعدادی هم در حال احداث است.

مومیوند با اشاره به اینکه با اجرای طرح هتلینگ در سال 96 با اعتبار 8 میلیارد و 500 میلیون تومان بیمارستان ولی‌عصر(عج) تویسرکان بازسازی شد، از فعالیت بخش اعصاب و روان و ترک اعتیاد در این بیمارستان با حضور پزشک متخصص  برای نخستین بار در این شهرستان خبر داد و گفت: کیفیت خدمات‌دهی بیمارستان ولی‌عصر(عج) بسیار مناسب شده است.

وی با اشاره به پیگیری پروژه بیمارستان در حال احداث قائم(عج) تویسرکان با 152 تختخواب گفت: امیدواریم هر چه زودتر این بیمارستان به بهره‌برداری برسد.

فرماندار تویسرکان تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم با جذب بیشتر پزشکان متخصص بحث بهداشت و درمان شهرستان را به نقطه مطلوبی برسانیم.

انتهای پیام/ب

احداث 37 پروژه بهداشتی درمانی در تویسرکان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار